.

    ایمپلنت TRI سوئیس

    ایمپلنت های سوئیسی همواره جزو برترین ایمپلنت های جهان به حساب آمده و در بین دندانپزشکان محبوبیت خاصی دارند. ایمپلنت TRI در سال 2011 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع سیستم های ایمپلنت آغاز نمود. خط تولید این سیستم در 30 کیلومتری شهر زوریخ سوئیس مستقر بوده و جزو معدود سیستم های ایمپلنت سوئیسی است که 0 تا 100 پروسه تولید آن به صورت کامل در کشور سوئیس انجام می شود. این کمپانی در حال حاضر دارای حدود 50 نمایندگی فعال در کشورهای جهان بوده و روز به روز بر تعداد یوزرهای آن افزوده می گردد 

    ایمپلنت TRI دارای سه لاین فیکسچر می باشد 

    1. فیکسچرهای ونت(Vent) : فیکسچرهای بن لول با سه قطر 3.75، 4.1 و 4.7 میلی متر

    2. فیکسچر اوکتا(Octa) : فیکسچرهای تیشو لول با سه قطر 3.75، 4.1 و 4.7 میلی متر

    3. فیکسچرهای باریک(Narrow) :  فیکسچرهای بن لول با قطر 3.3 میلی متر

    یکی از ویژگی های جذاب این سیستم کامپتیبل بودن لاین اصلی این سیستم یعنی Vent با سیستم های پر سابقه و پر طرفدار مارکت ایران مثل زیمر، بایوهورایزن و اینترالاک است. سیستم های ایمپلنت تاپی که در حال حاضر کمتر در ایران عرضه می شود. ویژگی های فنی و کیفیت بسیار بالا در طراحی و ساخت این سیستم ایمپلنت علاوه بر احساس اطمینان شما در پروسه جراحی و پروتز، باعث حس امنیت و اطمینان بیمار شما نیز خواهد شد

    ویدئو
    مزایا و ویژگی های فنی ایمپلنت TRI سوئیس
    پرسش و پاسخ تخصصی TRI
    بله. شما با داشتن کیت جراحی TRI می توانید تمامی مراحل جراحی و پروتز انواع فیکسچرهای ونت(Vent)، اوکتا(Octa) و نرو(Narrow) این سیستم را انجام دهید.
    طبق پروتکل کمپانی، دور موتور برای استفاده از دریل اولیه(Lance Drill) و پایلوت دریل(PilotDrill)، 600 تا 800 دور در دقیقه است و دور موتور برای دریل تپینگ 15 دور در دقیقه است.
    فیکسچرهای بن لول این سیستم(Vent) دارای پلتفرم پروتزی 3.5 و کانکشن هگز 2.5 میلی متری هستند که با سیستم های ایمپلنت بن لول زیمر، بایوهورایزن و اینترالاک کامپتیبل هستند. فیکسچرهای تیشو لول این سیستم (Octa) نیز دارای پلتفرم 4.8 و کانکشن اوکتا 3.1 میلی متری بوده و با سیستم های تیشو لول اشترومن و دنتیوم و ایمپلنت سوئیس کامپتیبل است. اما در نهایت فیکسچرهای Narrow دارای پلتفرم پروتزی 3.2 و کانکشن هگز 2.1 میلی متری هستند و امکان کاشت ایمپلنت در نواحی استخوانی کم عرض و باریک را به جراح می دهد اما با هیچ سیستم ایمپلنت دیگری کامپتییل نیستند.
    طراحی خاص محل اتصال اباتمنت و فیکسچر TRI موجب می شود که پس از بستن پیچ اباتمنت به فیکسچر، Cold Welding یا همان جوش سرد بین بدنه فیکسچر و اباتمنت ایجاد گردد. این ویژگی باعث می شود حتی با باز کردن پیچ اباتمنت اتصال بسیار محکم بین فیکسچر و اباتمنت باقی میماند به همین دلیل برای باز کردن اباتمنت از روی فیکسچر نیاز به ابزاری است که در کیت وجود داشته و اسکرو ریموور نامیده می شود.
    خیر، دریل های کیت جراحی این سیستم بدون استاپر ثابت است. در صورت تمایل به استفاده از استاپرهای متحرک، میتوانید 5 عدد رینگ استاپر مربوطه را تهیه و به کیت خود اضافه نمائید. در نظر داشته باشید که فقط دریل های اولیه به واسطه طراحی خاص خود می توانند در عمق استخوان پیشروی کنند، و سایر دریل های بعدی فقط میتوانند عرض حفره را دریل نمایند که این مورد نیز باعث امنیت خاطر جراح حین پروسه دریلینگ می شود.
    طبق اعلام کمپانی، حداکثر گشتاور برای انزرشن فیکسچر 40 نیوتون سانتی متر، برای بستن هیلینگ و کاور اسکرو، 15 نیوتون سانتی متر، برای بستن انواع اباتمنت 30 نیوتون سانتی متر، و برای بستن پیچ روکش های پیچ شونده 20 نیوتون سانتی متر است.
    بررسی تخصصی ایمپلنت TRI
    گفتگوی آنلاین
    پشتیبانی آنلاین تیتانا
    سوالی دارید بپرسید، ما اینجائیم😊